Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
F
Filip
O
Ondra
Vyhovující.
M
Miki55
Doporučuji!
Levnější zboží než na originálních stránkách Zippo, ale zase ne tak divně levné jako na Aukro.cz
K
kkasia
Vcelku jsem spokojena, tedy pokud mi prijde zbozi drive, zez hodnotici formular,coz se zatim nestalo :-)
M
monika
zboží jsem v pátek objednala a ve středu v pořádku dorazilo. celková spokojenost, doporučuji
F
flowerpower
Dobrý obchod s kvalitním zbožím za skvělé ceny.
D
DAVE 28
S nákupem jsem byl spokojen . Pouze spolupráce s Českou Poštou nebyla nejšťastnější volbou. Dodání zboží cca po 6dnech je na mne moc. "DNES PODÁTE ZÍTRA DODÁME" :-). Obchod zippo4u je super bez výhrad!!
J
Jitka
V tomto obchodě jsem nakoupila, protože byl ve vyhledavači na prvních místech. Líbily se mi stránky int.obchodu. Zaujaly mně ceny. Bohužel mi nejdříve nepřišel potvrzující mail mého nákupu s var.symbolem apod. Mail jsem dostala až po mé výzvě. Zboží mi bohužel ještě nepřišlo, navíc ani nmám informace o stavu mé objednávky :(
Dobrý den, kontaktujte mne prosím na email, abych mohl celou záležitost řešit. Bohužel zde nevyčtu, o jakou objednávku se jedná a rád bych vše vyřešil k Vaší spokojenosti. Předem děkuji.
TP
TOMAS PRESLA
mužu všem doporučit
D
Dydlas
Perfektni komunikace i ochota !
P
pajachalupa
Bezproblémový, rychlý a kvalitní obchod a nákup.Doporučuji ostatním.
T
thera
nej z ostatních eshopu
R
Ruheli
Kvalitní zboží, příznivé ceny, výborná komunikace, rychlé dodání. Velmi doporučuji !!!
Tento obchod bych doporučila všem,kteří si objednávají třeba z nudy a zboží vlastně nechtějí.Ti,kteří si zboží objednají a opravdu o něj mají zájem se ho nedočkají.Objednávku jsem udělala 8.12.2011 v představě,že budu mít vánoční dárek.Je 27.1.2012 a už jsem přestala čekat.Takže zkušenost velmi špatná!!!!!!
Dobrý den, velice mě mrzí Vaše špatná zkušenost. Bohužel nevím, jakou objednávku a čeho jste uskutečnila (z informací v recenzi to nelze vyčíst), nicméně ten den bylo uskutečněno 6 objednávek a všechny byly expedovány v rozmezí 9.12 - 15.12. (ke všem objednávkám z toho dne mám podací lístky). Z toho jedna se mi vrátila těsně před koncem roku jako nevyzvednutá příjemcem. Bohužel opravdu nevím, zda jste to Vy, nicméně, by možná příště stačilo se zeptat e-mailem na stav objednávky - bohužel jsem neměl v předvánočním shonu čas všechny objednatele obesílat e-mailem, že si dlouho nevyzvedávají objednávku (odesílám pouze e-maily při změně stavu objednávky - tedy při odeslání zboží). Pokud je chyba na mé straně (opravdu netuším kde), velice se tímto omlouvám za vzniklé komplikace a budu se snažit do budoucna těmto problémům předcházet.

